Ana içeriğe atlayın

İptaller ve Para İadeleri

Abonelik, bir abonelik döneminin sonunda, siz iptal edene kadar bir sonraki dönem için otomatik olarak yenilenir. Aboneliğinizi bir sonraki dönem için devam ettirmek istemiyorsanız, iptal etmeniz yeterlidir. Ödemesini yaptığınız son dönem için paranızı geri almak istiyorsanız, para iadesi talebinde bulunmanız gerekir. Bu sayfada, iptal ve para iadelerinin nasıl işlediğine ve hangi adımları atmanız gerektiğine ilişkin tüm ayrıntıları bulabilirsiniz.

Aboneliğimi nasıl iptal edebilirim?

Aboneliğimi iptal edersem ne olur?

Nasıl para iadesi alabilirim?

Para iadesi talep ettiğimde ne olur?

Aboneliğimi nasıl iptal edebilirim?

Aboneliğinizi My Kaspersky hesabınız üzerinden iptal edebilirsiniz. İptal etmek için:

  • my.kaspersky.com adresinde oturum açın
  • Abonelik sayfanıza gidin
  • Aboneliği Yönet seçeneğine tıklayın
  • Aboneliği İptal Et'i seçin ve iptal işleminizi onaylamak için adımları takip edin

Aboneliğinizi Kaspersky Müşteri Desteği ile iletişime geçerek de iptal edebilirsiniz.

Aboneliğimi iptal edersem ne olur?

Aboneliğinizi iptal ettiğinizde, sonraki abonelik dönemleri için otomatik ücretlendirmeleri durdurmuş olursunuz. Mevcut abonelik döneminiz, sona erme tarihine kadar size tam koruma sağlamaya devam edecektir. Bu tarihten sonra aboneliğiniz sona erer ve sonraki dönemler için ücretlendirilmezsiniz.

İptal işleminin yalnızca bir sonraki planlanan ödeme için geçerli olduğunu ve daha önce yapılmış bir ödeme için geri ödeme sağlamadığını lütfen unutmayın. Otomatik faturalandırma mevcut abonelik döneminizin bitiminden önce gerçekleştiğinden, dönemin geri kalanında iptal edilen bir abonelik, sonraki dönemin sonuna kadar aktif kalacaktır. Örneğin, aboneliğiniz gelecek yıl için yenilenmişse ve mevcut döneminizin bitmesine 2 hafta kalmışsa, aboneliğiniz 1 yıl 2 hafta sonra sona erecektir. Gelecek yıl için erken yenileme ödemesini iptal etmek ve aboneliğinizi sona ermesi gereken 2 hafta içinde sonlandırmak isterseniz, para iadesi talebinde bulunmanız gerekir.

Nasıl para iadesi alabilirim?

Resmi satıcımız Nexway'in Hüküm ve Koşullarına göre, sipariş tarihinden itibaren 30 gün içinde para iadesi talep edebilirsiniz. Kaspersky çevrimiçi mağazasından yapılan bir satın alma işlemi için yapılan ödemeler veya abonelik yenileme için yapılan otomatik ödemeler iade edilebilir. Para iadesi talep etmek için Kaspersky Müşteri Desteği ile iletişime geçin.

Lütfen aşağıdaki bilgileri hazır bulundurun:

  • Satın alma tarihi
  • Satın alma sırasında verdiğiniz ad ve e-posta adresi
  • Sipariş numarası

Para iadesi talep ettiğimde ne olur?

Bir talepte bulunduğunuzda, müşteri destek uzmanımızın sağlanan tüm bilgilerin doğru olup olmadığını ve talebin iade politikasının kriterlerini karşılayıp karşılamadığını kontrol etmesi gerekir. Bilgiler onaylandıktan ve para iadesi başlatıldıktan sonra, para 5-7 iş günü içinde hesabınıza yatırılacaktır.

Aboneliğiniz daha sonra uygun şekilde iptal edilecektir. İlk satın alma için para iadesi talebinde bulunursanız ve abonelik şu anda aktifse, abonelik iptal edilecek ve anında süresi dolmuş durumuna geçecektir. Henüz başlamamış bir abonelik dönemi için (yani mevcut abonelik döneminizin sona ermesinden yaklaşık 2 hafta önceki otomatik faturalandırma dönemi içinde) iade talebinde bulunulmadığı sürece otomatik yenileme ödemesi için de aynı durum geçerlidir. Bu durumda, sonraki abonelik dönemi başlamaz, ancak mevcut abonelik döneminiz sona erme tarihine kadar size tam koruma sağlamaya devam eder.