
HİZMET
Kaspersky Premium Support (MSA)
İşletmenize en iyi desteği sunun
Hizmet
Bir güvenlik sorunu BT altyapınızı etkilediğinde, sorunu bir an önce ve BT ekibinizi mevcut önemli görevlerinden uzaklaştırmadan çözmeniz gereklidir. Sorununuzu en hızlı, en güvenli ve en etkili şekilde çözme yolunu bilen güvenlik uzmanlarına erişmeniz gerekir. İşte Kaspersky Bakım Hizmet Sözleşmesi (MSA) size tam da bunu sunuyor.
Olay Yanıtı SLA
Sorunun çözülmesinin ne kadar süreceği bilmenizi sağlayan garantili yanıt süresiyle özel öncelikli destek hattımıza yılın 365 günü 7/24 erişim.
Özel Hazırlanmış Yamalar
Kaspersky Lab ürünlerinin özel BT ortamınızda çalışmasını etkileyen belirli sorunları düzeltmek için uzmanlarımız tarafından geliştirilip anında size sunulan yamalar.
Tek Temas Noktası
Özel Teknik Hesap Yöneticinizin, sorununuzun önceliklendirilmesi, hızla ve tamamen çözülmesini sağlamak üzere sizin adınıza Kaspersky Lab uzmanını doğrudan harekete geçirme yetkisi vardır.
Dünya Lideri Uzmanlığa Erişim
Ürün desteği, Kötü amaçlı yazılımdan koruma araştırması, İçerik filtreleme araştırması, Ürün geliştirme ve Güncelleme sunma uzmanları dahil olmak üzere dünya genelinde tanınan çeşitli güvenlik ve mühendislik uzmanlarına erişim.
Tanıtım Metinleri
Küresel olarak tanınan siber güvenlik uzmanlarımızın düşünce liderliğinden daha fazla bilgi edinin
Risk
Ürün kullanımında karşılaşabileceğiniz sorunları gidermek için en iyi ürün uzmanlarımızdan yardım alın
Tehdit alanındaki gündelik değişimler
BT sistemlerinin karmaşıklığı nedeniyle görünürlüğün olmaması
Aksama sürelerine tahammül düzeyinin düşüklüğü
Ofis içinde uzmanlık ve BT personeli kaynaklarının olmaması
Bir güvenlik olayının yüksek maliyeti
BT operasyonlarının yüksek maliyeti