Kaspersky Maintenance Service Agreement (MSA)
Çok sayıda program seçeneğiyle, Kaspersky Lab şirketinize uygun olan hizmet düzeyini seçmenize imkan tanır:

MSA Start
Giriş seviyesindeki paketimiz her şirket için kaliteli desteğin halen uygun fiyatlı olabileceğini kanıtlar. MSA Start kritik olaylar için normal ofis saatlerinde web, telefon veya e-posta ile teknik uzmanlarımızdan size öncelikli destek sunar.

MSA Plus
Ciddi olaylara daha hızlı yanıt için MSA Plus'ı tercih edin. Olayları web, e-posta veya özel acil durum telefon hattıyla rapor edebilirsiniz. İşletmeniz, garantili 6 iş saati yanıt süresiyle yıllık 12 olaya kadar koruma altındadır.
Kaspersky Professional Services
Kaspersky Lab güvenlik çözümlerinizi yüklerken veya yükseltirken, şirket içi BT ekibinizin diğer temel faaliyetleri bırakmasına gerek yoktur. Yerleşik en iyi uygulamalarımız ve metodolojilerimize uygun şekilde çalışan güvenlik uzmanlarımız değerlendirme, uygulama ve optimizasyona kadar tüm ürün döngüsünü kapsayan eksiksiz bir hizmet yelpazesi sunar.

Taraması
Değerlendirme Mevcut güvenlik durumunuzu ve uyumluluk durumunuzu denetleme ve analiz etme, sorunlar hakkında tavsiyelerde bulunma ve öneriler sunma.
- Sağlık Kontrolü
- Güvenlik Esasları Değerlendirmesi
- Sağlık Kontrolü
- Uygunluk Değerlendirmesi

Uygulama
Uygulama Güvenlik dağıtımınızı ve yapılandırmanızı en iyi uygulamalara göre, güvenlik hedefleriniz doğrultusunda yönetme.
- Güvenlik Mimarisi Tasarımı
- Kurulum/Yükseltme
- Karmaşık Uygulama (eksiksiz sistem)
- Yapılandırma

Bakım
Güvenlik sorunlarınızın hızlı bir şekilde çözülmesi için uzmanlarımıza anında erişim olanağı sunan sürekli ve kapsamlı destek
- Kritik Durum Yönetimi (kullanim yerinde mühendis desteği)

Optimize
Optimizasyon Yatırımınızdan optimum performans elde etmek için ince ayarlar yaparak güvenliğinizi güçlendirme.
- Güvenlik Güçlendirme
- Ürün Dayanıklılığı (hata toleransı, olağanüstü durumlardan kurtarma, yüksek kullanılabilirlik)
Hangi Güvenlik Çözümünün işletmeniz için doğru çözüm olduğundan emin değil misiniz?