Ana içeriğe atlayın

Toufic Debrass, MD, META

Toufic, dijitalleşmeyi hızla benimseyen META bölgesinde Kaspersky'nin ödüllü ürün ve hizmetlerini tanıtmanın yanı sıra, bölgedeki kamu organlarıyla ve politika belirleyicilerle ilişkileri geliştirmeye kararlı. Toufic'in çabaları, Kaspersky'nin daha güvenli bir dünya inşa etme misyonuna katkıda bulunarak bölgedeki siber güvenlik farkındalığını artırmaya odaklanacak.

Kaspersky'ye katılmadan önce çok uluslu yazılım şirketlerinde lider pozisyonlarında görev alan Toufic, önde gelen özel ve kamu sektörü kuruluşlarıyla stratejik ortaklıklar ve yönetici ilişkileri kurarak işleri ölçeklendirmekten sorumluydu.

Kaspersky META Genel Müdürü Toufic Derbass, atanmasıyla ilgili olarak şunları söyledi: "Dünya genelinde yenilikçiliğiyle tanınan ve 26 yılı aşkın mirasa sahip olan bir markaya liderlik etmekten onur ve heyecan duyuyorum. Kaspersky'nin Orta Doğu, Türkiye ve Afrika bölgesindeki güçlü pazar ayak izi, teknolojiyi insan uzmanlığıyla harmanlayan ürün ve hizmetlerinin genişliğinin ve kalitesinin kanıtı niteliğinde. Kaspersky için bölgedeki vizyonum, siber güvenliğin yeniden tasarlanmasında çok önemli bir rol oynayan ve devrim yaratan Siber Bağışıklık konsepti gibi benzersiz yeteneklerini sergilemektir."

Kaspersky Global Satıştan Sorumlu Başkan Yardımcısı Robert Cataldo, şunları ekledi: "Toufic'i şirketimizde ağırlamaktan mutluluk duyuyoruz. Son birkaç yıldır Kaspersky'nin bölgedeki operasyonları, pazar ayak izimizin her yıl genişlemesi eşliğinde yükselen bir yörüngede ilerliyor. Toufic'in sahip olduğu kapsamlı deneyim ve örtüşen değerleriyle, Kaspersky'nin potansiyelini gelecek vaat eden fırsatlar eşliğinde daha fazla açığa çıkarmak için mükemmel bir seçim olduğuna inanıyoruz."

Kaspersky, Toufic Derbass'ı Orta Doğu, Türkiye ve Afrika Bölgesi Genel Müdürü olarak atadı

Kaspersky, deneyimli BT lideri Toufic Derbass'ı Orta Doğu, Türkiye ve Afrika (META) bölgesinin Genel Müdürü olarak görevlendirdi. Yaklaşık otuz yıllık deneyime sahip olan Toufic, şirket önümüzdeki beş yıl içinde B2B ve büyük işletmeler iş segmentini iki katına çıkarmayı hedeflerken, Kaspersky'nin 16 yılı aşan güçlü bölgesel varlığını geliştirmeyi amaçlıyor.
Kaspersky Logo